dinsdag 29 januari 2013

diva 104 string 003

Lets begin to say:
I am NOT a string person!
I dont like them....sorry
but having said that...here are my contribution to the callenge of this week from de diva.
http://iamthedivaczt.blogspot.nl/

Laat me beginnen met te zegeen:
ik ben GEEN string-persoon!
Ik vind t gewoon niks...sorry.
goed! dat gezegt hebbende...
hier is mijn bijdrage voor de callenge van de Diva van deze week.
 deze een beetje zoals t hoort (denk ik)
en deze tja een beetje efie-stijl.
zoals ze op de club zeggen.
over club gesproken....

http://art-tangle.clubs.nl/

kom ook een kijken naar onze art-tangle club!
het is er erg leuk en je kunt daar op je eigen manier tanglen zonder regels
en er is ook elke week een uitdaging!!! erg leuk en gezellig!



12 opmerkingen:

  1. Efie, I am not a string person either! I love what you did with this challenge. Both are very creative.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :) They look great. The second one reminds me on a play for kids where you build a slope and let balls run down. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Both are very good. Like the playfulness of the second one. The first one has a great collection of tangles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Both are amazing in their intricate pen work!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, great stuff. These must be quite large drawings judging by the amazing detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. i'm as well no string person! but i really love your realisations! fantastic work!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. i don't like to use strings either. i find i always go off the string anyway. but you did a fantastic job. the bottom one reminds me of a garden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allebei mooi geworden, Efie, niet te zien dat je geen 'sting persoon' bent :-)
    Dank voor je opmerking op mijn blog.
    Ik vind het soms ook lastig met zo'n string te werken, maar ik merk wel dat ik dan dingen die die anders zijn dan anders, dus toch goed.
    Die tangle die je bedoelt in mijn tile staat in 'Totally Tangled' van Sandy Steen Bartholomew en heet Ramy.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very nice indeed! I love the flower you added to the right, it's great!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Efie, Ik vind ze beide prachtig, en niet te zien dat je niet graag tangled langs strings. Je hebt er helemaal je eigen draai aan gegeven, en dat is net het geweldige van deze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You'd never know you didn't like strings if you hadn't said so... These are done so beautifully, with lots of wonderful tangles and variations. Beautiful tangled gardens.

    BeantwoordenVerwijderen