woensdag 29 mei 2013

maanduitdaging voor de maand juni

Deze keer gaan we ons storten op boekenleggers!

ik heb een paar verschillende vormen uitgezocht maar je kunt natuurlijk altijd zelf iets bedenken.



( tip: druk ze af op iets steviger papier,dan heb je er meer aan)

iets ingewikkelder maar ook leuk:

om wat voorbeelden te zien hoef je alleen maar bij google : bookmark zentangle
in te typen en je krijgt honderden voorbeelden.
om te laten zien wat ik er van gemaakt heb :
Het leuke van een boekenlegger vind ik dat het een klein dingetje is (5x 20 cm)
en dat je er in een verloren uurtje zo eentje kunt maken.
het is erg verslavend vind ik....
voor je het weet heb je meer boekenleggers als boeken hihi
veel plezier.

oh ja je kunt ze ook nog plastificeren ...dan blijven ze langer goed!

1 opmerking:

  1. leuk idee Efie! en daarna kan plastificiëren ook nog.. blijven ze lang mooi :).. ook leuk als cadeautje.. lezen doe ik wel met de ereader.. maarrrr ik heb wel heel wat hobbyboeken die best wel een boekenlegger kunnen gebruiken :D..

    BeantwoordenVerwijderen