zondag 27 april 2014

maanduitdaging voor de maand Mei

de uitdaging voor de maand mei is een jurkje.
als je het internet afzoekt naar zentangle voorbeelden kom je ze wel eens tegen.
jurkjes
vroeger was ik altijd dol op die papieren aankleedpoppetjes die je dan van allerlei verschillende kleertjes aan kon doen door die kleertjes uit te knippen en met die kleine lipje om het poppetje heen te vouwen.
Dit lijkt er een beetje op
alleen mag je ze nu zelf ontwerpen.
De opdracht is dus.
maak je eigen ontwerp....
maar ik begrijp dat het tekenen van een jurk niet voor iedereen even leuk en makkelijk zal zijn.
daarom hier onder een paar "lege"jurkjes die je kunt vol-tanglen











en het resultaat zou dan uiteindelijk ...hier..een beetje op moeten gaan lijken.
(voor alle duidelijkheid zet ik er ook dit keer weer bij dat de voorbeelden  NIET door mij zijn gemaakt en als er iemand is die bezwaar heeft dat ik ze hier heb gebruikt dan zal ik ze onmiddelijk weghalen)





heel veel plezier ermee!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten