dinsdag 1 juli 2014

maanduitdaging voor de maand juli

de nieuwe maand is al weer begonnen en daarom ook weer een nieuw uitdaging.
de maand is het thema:
yin yang


gebruik deze templates of teken er zelf eentje.
en tangle hem zo dat je kunt zien dat de ene helft zwart is (dus met donkere dikke patroontjes)
en de andere wit ( dus met lichte dunne patroontjes)
voorbeelden van internet (dus niet mijn eigendom en als iemand bezwaar heeft dat ik ze gebruik dan hoor ik dat graag)





zo zou het dus kunnen maar t kan ook andersom ...dus aan de buitenkant:

en dit is dan de mijne:


veel plezier ermee!


2 opmerkingen:

  1. Knap! Vooral met die ene kant volledig wit.. moet ik ook leren "durven" :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die met de witte binnenkant is niet van Eefie maar van mij!
      Ze heeft hem alleen gebruikt als voorbeeld.

      Verwijderen