vrijdag 1 augustus 2014

art-tangle-club regen

Regen.. een erg geschikt thema met al dat onweer en felle regenbuien.. we gaan dus een regen-tangeltje maken..

Opgave:
1.
Als verdeellijn / string teken je in potlood een hoofdletter drukletter R. 
Deze R moet op minimaal drie plaatsen de rand van je tangelvlak raken.
Ofwel
Teken je een enkele R-lijn en laat je deze verdwijnen als je tangelt.
Ofwel
Laat je hem extra opvallen door hem te tekenen met een dubbele lijn. Deze dubbele R-lijn kan je dan blauw kleuren, wit laten of door te schaduwen in de diepte laten zakken of net naar omhoog laten komen.
2.
Patroontjes:
A. Eén eigen regenpatroontje.
B. Drie patroontjes beginnende met letters uit "REGEN" link
Ofwel
Drie patroontjes die met regen te maken hebben: wolken, druppels,... enz.. link
3.
Breng potloodschaduw aan of blauwe kleuraccenten.

En voor de meer vrije creatievelingen:
Thema: Regen. Kleur: Blauw!



Dit was de opdracht van deze week.
ik ben begonnen met een vrije creatie... hij is aardig maar niet helemaal wat er in mn hoofd zat...t is jammer maar ja soms zit t mee en soms zit het tegen...dit is het geworden:



toen heb ik de opdracht nog een goed gelezen en kwam erachter dat ik helemaal niet had voldaan aan de gegeven opdracht...nou hoeft dat ook niet perse bij onze club maar ik wilde er toch nog eentje proberen.

nu wil het geval dat mn zusje zondag jarig is en daar wilde ik toch al een envelopje voor tanglen.
dus ik heb een blauwe genomen deze keer.... dat was een van de punten van de opdracht en heb daar de R op gezet van Rieki....nee nee niet van Regen...van Rieki!!
en de heb ik betangled met tangles die beginnen mer R
en dit is het geworden....
mmmm besef me nu opeens dat Rieki nu wel al haar envelope zal gaan zien...beetje jammer...
weet je wat? ik plaats er 2 dan is het voor haar nog steeds de vraag welke het zal zijn....


en nu maar hopen dat ik die envelop meebreng die zij t mooiste vind :)


oh ja de namen van de tangles:
R van rain en raindotty en roscoe
E van ennies en echo
G van geos
e van echo of ennies
en N van navaho en nippa



1 opmerking:

  1. Schitterend landschapje! Het lijkt soms wel 3D! Magnifiek dat tafereeltje midden onderaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen