woensdag 23 maart 2016

avonturier Carmela

de avonturier van Carmela is weer een deurtje verder verhuisd ( naar Adri) en daarom mag ik twee creaties tonen die ik daarin gemaakt heb voor Carmela

nou hier komen ze!!

de eerste opdracht was een zendala...nou ben ik niet zo goed in t zelf ontwerpen van zendala's dus ik heb het heel eenvoudig gehouden maar wat wat versiering en wat Efie-dingetjes is het toch een aardig geheel geworden ...al zeg ik t zelf...

en de tweede is de eerste letter van mijn naam en ik heb mijn eigen voorgenomen dat ik die in elke avonturier wil maken ...als ik het enigszins kan inpassen in de opdrachten die worden gegeven.


om een beetje te stangen zeg ik erbij dat ik expres mijn mooiste creatie...(waar ik stiekem een beetje trots op ben ) hier niet zal tonen. dus dat is nog een verrassing...misschien dat Adri een tipje oplicht? of juist niet....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten