donderdag 2 februari 2017

buitenbeentje..tekenen en kleuren

een heel erg nieuwe hobby is kleuren geworden...dat is heel onverwacht want eerst wilde ik helemaal geen kleur in mn werk hebben.
vond het storend en soms zelfs lelijk.
maar door de Gems ben ik toch met kleur begonnen en heb ik ook mooie potloden aangeschaft...ben helemaal weg van faber castell( 32 nu) en nu heb ik ook een paar caran dáche pablo die ik ook prachtig vind.
dus weer een verslaving erbij...potloden kopen....faber heeft er 128 geloof ik dus ik kan nog ff en caran vast ook zoiets...helaas kosten ze 2 euro per stuk...
t zijn wel leuke cadeautjes trouwens...
hier onder een sneek preview van een nagetekend kleurplaat.(
tekenen is natuurlijk geen hobby...dat is een levensbehoefte)

het plaatjes is van het kleurboek menuet de bonheur dat helaas alleen in japan te koop is...heb ik dus niet ,dus heb ik geprobeerd om hem na te tekenen en nu dus kleuren....
eigenlijk vind ik hem best goed gelukt...misschien ben ik er wel een beetje trots op,....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten