woensdag 12 december 2018

pocketletter vervolg 2

weer een paar ideetjes die ik jullie toch nog even wil laten zien...
voor alle duidelijkheid en gewoon ter inspiratie...
kijk ook zo kun je je atc tjes verbinden...je hoeft niet persee een string te gebruiken...
en ook door kleuren horen ze bij elkaar


(onderstaande voorbeelden zijn niet van mij en geplaatst zonder toestemming van de maker....mocht er iemand bezwaar hiertegen hebben dan hoor ik dat graag en zal ik ze verwijderen en anders dank ik de maker hartelijk voor het lenen en voor de inspiratie)



of toch door een soort string?

die hierboven is dan weer wel van mij maar geen pocketletter. ik ga hem denk ik wel hiervoor verwerken denk ik.
nou ik hoop dat ik jullie weer een stukje verder heb kunnen helpen...veel plezier...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten