vrijdag 30 augustus 2019

maanduitdaging september 2019

eindelijk weer eens een maanduitdaging van mij.
en erg orgineel is deze nou ook weer niet...
maar goed ...komt ie...
ik ben op het moment een beetje bezig met gezichten...ogen...dat soort dingen tekenen en ik dacht ...misschien kunnen we het een beetje combineren?
ik vond dit schatje op internet .let op!!! ze is niet van mij ! ik heb haar niet getekend! als er iemand is die bezwaar heeft dat ik haar eventjes leen dan hoor ik dat graag en haal ik haar onmiddellijk weg!!)
ik vind haar geweldig!
daarna heb ik haar hoedje/sjaaltje/mutsje afgenomen...
nu is het aan jullie om haar een nieuwe hoofdbedekking te geven...dat mogen haartjes zijn of een mutsje of een petje of...verzin het maar...maar! wel getangled natuurlijk!
een idee van wat ik ongeveer bedoel...
let op!!! ook deze tekeningen zijn van internet en dus niet van mij!
tenslotte kan het zijn dat je het schatje niet schattig vind...kan bijna niet maar ala...
dan kun je blanco beginnen
of met deze dame...
let op! ook deze tekeningen zijn niet van mij.
al met al een hoop internet knip en plakwerk...sorry daarvoor.
ik hoop toch dat jullie de opdracht leuk vinden. veel plezier..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten