zondag 22 september 2019

tekenclub gezichttekenen

bij ons nieuwe tekenclubje zijn we begonnen met gezicht tekenen.
netjes begonnen met de ogen en onze clubleidster wilde daarna ook netjes door met de mond....en dan de neus enz enz...maar ja
ik wilde meteen maar met grote sprongen vooruit en nadat er een pol kwam werd er besloten om het hele gezicht in 1 keer te doen....domme fout van mij
je kunt niet alles overslaan en meteen maar denken dat je het dan goed krijgt.
ik heb geprobeerd en geprobeerd maar het lukte niet
dus voor mij terug naar af
mondjes geoefend...neusjes geoefend en uiteindelijk het hele gezicht toch in elkaar geknutseld.
na zeer 20 proppen papier in de prullenbak is dit er uit gekomen.
eerst onze kleinzoon...

het is een leuk jongetje geworden maar Xavier is het niet...op de een of andere manier heb ik problemen met de ogen op ene lijn te krijgen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten