zaterdag 17 oktober 2020

trekvogeltje 2020

 nou het is een hele poos geleden dat ik hier wat heb neergezet.

dat komt....door de corona...en omdat ik niet meer tangle.

ik ben mijn tangle-modus verloren helaas

ik kleur nu elke avond en dat vind ik nog steeds erg fijn.

maar...

ik wil het toch niet helemaal kwijt! en dus gaan we weer aan de slag met nieuwe ideeën.

1 daarvan is dit trekvogeltje.

normaal houden we 2 keer per jaar een club dag maar omdat dat nu niet meer kan i.v.m. corona doen we nu de groepsopdracht per post.

ik heb voor deze eerste mijn kleur hobby gecombineerd met zentangle

ik heb zelf de plaat gekleurd en t is de bedoeling dat de dames de leegtes gaan vullen met zentangle!

ze mogen zelf ook kleur toevoegen en als het dan nog niet helemaal kleurrijk is dan kleur ik zelf weer de rest...ik hoop dat t mooi wordt




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten