zaterdag 27 juli 2013

maanduitdaging voor de maand augustus

jaja de maand is al weer om.
en wat voor een maand! eindelijk zomer.heerlijk!
al hoeft die extreme hitte niet voor mij hoor...25/26 graden is voor mij ruim voldoende.
maar alhoewel de zomer heerlijk is, zijn er toch ook wel dingetjes waarvan je zegt: nah...dat hoeft niet zo voor mij.
en let wel ,ik gun elk diertje zn plek op aarde maar deze toch maar liever niet te dicht bij mij in de buurt.
Waar heb ik t over?
insecten!
die klein kriepers en kriebels die op de gekste plaatsen opduiken.
spinnen ,torren,mieren,wespen,vlooien bij de hond en zo kan ik nog eventjes doorgaan.
kortom onze uitdaging van deze maand gaat over deze beestjes.
hier onder staan een paar voorbeelden die je zou kunnen gebruiken:






en hier kun je voorbeelden zien van wat ik bedoel:
http://pinterest.com/mariskadenboer/zentangle-insects/
http://pinterest.com/jaqartist/zentangle-insects/
en dan vind ik een libelle's of een vlieg wel kunnen maar een vlinder deze keer maar niet.
die zijn niet eng,alleen maar mooi.
een eng diertje dus maar dan prachtig gemaakt met tangle-werk!
maar als je nou denk : ik vind t allemaal niks!
mag je ook een zia of zentangle maken geïnspireerd door insecten.
een groot spinnenweb bijvoorbeeld of wormen die door elkaar heen kronkelen.
http://pinterest.com/search/pins/?q=spiders%20zentangle
ik roep maar wat. alles mag,alles kan.
hieronder nog een voorbeeld van een tafeltje dat ik heb bewerkt met een insect erop.

Ik hoop dat je deze maand-uitdaging leuk vind en heel veel plezier ermee.!!

en dit is dan mijn uitwerking:
dit beestje zat bij ons op het terras...ik dacht wacht maar...jou krijg ik...
voor eeuwig vastgelegd hihihi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten